Gå til innhold
Arkivverket

[#82014] Forskjellig antall krk.bøker fra Bergen (Johannes manighet) ?

Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Når jeg ser i databasen for krk.bøker for Bergen, finner jeg 8 bøker fra Johannes. Men, når jeg velger å se på bare Johannes da skjer det noe, og det er 15 fra Johannes og 6 fra Bergen, Johannes. Hva skjer. Usansett så burde det vel ligge inne like mange krk.bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Jeg tror ikke jeg riktig forstår spørsmålet. Når jeg velger fylke Bergen og prestegjeld/sokn Johannes, får jeg et utvalg på 22 protokoller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg hadde nok litt problem med å forklare meg tydelig. I dag ser jeg mange kirkebøker fra Johannes under skanna kirkebøker, men jeg ser ingen som heter 'Bergen, Johannes'. Det er kanskje de som i dag bare kalles Johannes? Hva som var galt i går vet ikke jeg, men noe var det. Kan det være mulig at dere holdt på med å legge dem ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Disse kirkebøkene har ligget ute i flere år allerede, og jeg kjenner ikke til at vi skal ha holdt på med endringer nylig. Så dette er mystisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.