Gå til innhold
Arkivverket

[#82107] Henrik Christian Irgens Bugge (1872-1920) - dato og stad for vigsli? - Buksnes?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Denne huslyden er omskriven i bygdebokmanuskriptet mitt:~~~~~~Henrik Christian Irgens Hansson Bugge, f. i Borge 28.7.1872, d. i Christiania (Oslo) 12.2.1920. Han gifte seg¤¤¤¤¤ (dato og stad for vigsli hans? – 1899?)med Ellen Marie Albrigtsdotter Pedersen frå Ofoten. Ho var f. i Ankenes 28.8.1879 og d. i Bodø 7.12.1964. Henrik var i mange år handelsmann på Ballstad i Buksnes, men han og Ellen flytte kring 1915 til Christiania (Oslo) der Henrik dreiv agenturforretning. Dei fekk seks born i lag.~~~~~~Henrik og Ellen er på plass i Buksnes i 1900 (Lenke), men vigsli har eg ikkje funne, korkje iu Buksnes, i Biorge eller i Ofoten. Men her er det mange kyrkjebøker å bla i, sio kanskje eg har oversett dei?Kanskje einkvan kjenner denne huslyden og kan hjelpa meg med vigsli?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ann-Mary, Bjørg og Egil, som har løyst ogso dette problemet for meg! Digitalarkivet er berre heilt fantastisk!!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.