Gjest Knut Skjånes Skrevet November 5, 2010 Del Skrevet November 5, 2010 Jeg har noen familiemedlemmer der jeg ikke kjenner dødsdatoen. Så langt jeg kan se finnes det ikke skannede kirkebøker for de aktuelle tidsrommene og jeg prøver derfor på denne måten. Jeg oppgir navnene med tilhørende fødselsdatoer og vil være takknemlig om noen kjenner dødsdatoene for disse og er villige til å orientere meg. Ivar Nikolai Skjaanes f. 18.08.21, Alf Kåre Harley Skjaanes f. 09.06.23, Øystein Arnljot Skjaanes f.11.01.28, Liv Skjaanes Vaaler f. 17,10.30, Bjørg Skjaanes Henriksen f. 25.08.37. Alle disse er søsken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lars Ove Wangensteen Skrevet November 5, 2010 Del Skrevet November 5, 2010 I følge DIS gravminner http://www.disnorge.no/gravminner/ døde Øystein Arnljot 12.12.1986. De andre fant jeg ikke i farten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sigbjørn Sandsmark Skrevet November 5, 2010 Del Skrevet November 5, 2010 Er du sikker på at alle er døde ?Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sigbjørn Sandsmark Skrevet November 5, 2010 Del Skrevet November 5, 2010 Om hun lever så kan du jo ringe å spørre.Lenke skjaanes vaaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sigbjørn Sandsmark Skrevet November 5, 2010 Del Skrevet November 5, 2010 Linken ble feil,men telefonkatalogen er tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts