Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#82135] Stenhugger Harald Kornelius Torbjørnsen f.14.7.1877 Næs i Tune Østfold

Recommended Posts

Gjest Arnfinn Wangsmo

Han ble gift den 31.7.1904 i Petruskirken i Oslo med Olga Marie Mathisdatter f.22.7.1878 i Rekustad Tune,er det noen som har opplysninger og hjelpe meg med?Han er sønn av Theodor Anton Otto Torbjørnsen og Oline Olsdatter fra Næs i Tune

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk Bjørg.Det er riktige personer alle sammen.Det som jeg ikke finner ut av hvor fikk de barn?Angivelig skal de være født i Østfold etter som jeg har info om.mvh Arnfinn Wangsmo

Gjest Arnfinn Wangsmo

Hei.Jeg så på gravminner i Fredrikstad og der fant jeg en med samme navn som døde den 7.2.1905 og ble gravlagt på Glemmen Kirkegård,men finner ikke noe dødsfall i Kirkeboken?mvh Arnfinn Wangsmo

Gjest Karin Moen

Det dør en stenhugger Harald Kornelius Torbjørnsen 1905 Kildeinformasjon: Østfold fylke, Glemmen, Klokkerbok nr. 6 (1894-1908), Døde og begravede 1905, uten sidenr. Permanent sidelenke: Lenke

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk Karin Det er rette mann,det var trist at de fikk så kort tid sammen.Ble Olga Marie Mathisdatter f.22.7.1878 i Rekustad Tune,gift på nytt?Har ikke noe å bidra med akkurat nå.mvh Arnfinn Wangsmo

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.