Gå til innhold
Arkivverket

[#82572] Göteborg, 1960

Gjest Svein Arnolf Bjørndal
 Del

Recommended Posts

Jeg søker etter en slektning som i 1960 bodde i Göteborg. Hun var født ca. 1929 i Norge, muligens et sted på Nord-Møre, evt. i Bergen, og hadde trolig også vokst opp her i landet. Hun hadde i 1960 kontakt med sin tante, som var søsteren til min oldemor, og jeg sitter på noen brev fra henne og vet at hun på det tidspunktet hadde to små døtre. Jeg vet også hvor hun bodde på det tidspunkt i Göteborg. Det jeg derimot IKKE vet, er om hun fortsatt lever, derfor har jeg ikke lyst til å legge ut etterlysning på Anbytarforums sider, hvor de synes å være veldig strikse mht. dette. Av samme grunn legger jeg ikke ut navnet hennes her, men dersom noen har tilgang til svenske kilder, f.eks. telefonkatalogen for Göteborg, ville jeg sette pris på om de tar kontakt med meg på svbjornd krøllalfa online punktum no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått svar på spørsmålet mitt: Familien lever i beste velgående, og jeg har fått adressen, så da tar jeg det derfra.Jeg vil få takke for rask respons til de som engasjerte seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.