Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#82814] Hjemvendt norsk-amerikaner i Folketelling 1910

Recommended Posts

Gjest Sigmund Hope

I dag var eg så heldig at eg fekk litt meir informasjon kring ein slekting som ei tid var busett i USA.I følgje Folketelling 1910 for Lindås Herred (Lenke) var hans siste bustad i USA 'Vestonsin %Skansen%'.Eg gjer rekne med at det er snakk om delstaten Wisconsin, men er det nokon som veit kva %Skansen% tyder?Eg har aldri klart å finn vedkomande i amerikanske kjelder (verken imigrasjon [New York] eller delstat telling i 1905), og veit heller ikkje kva namn han nytta der borte. Noko som har forslag?

Gjest Sigmund Hope
Gjest Hanne Line O. Eide

Boston Passenger and Crew Lists, 1820-1943Name: Olar Manstad Arrival Date: 21 Mar 1901 Age: 20 Estimated birth year: abt 1881 Gender: Male Port of Departure: Liverpool, England and Queenstown, Ireland Ship Name: Saxonia Port of Arrival: Boston, Massachusetts Last Residence: BerginReiser sammen med 3 andre (de som reiser samtidig ut fra Bergen). De skal til Merrill, Wisc.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.