Gå til innhold
Arkivverket

[#82861] Rekneark med namna frå FT 1910 for Nordfjord

Gjest Svein Arild Bergset
 Del

Recommended Posts

Etter å ha kontrollert listene fann eg at 5 kommunar mangla nokre få namn (frå 3 til 40 namn pr kommune). Eg har no oppdatert desse. Dette gjaldt Innvik (Nordfjord), Sykkylven og Vatne (Sunnmøre), Bremsnes (Nordmøre) og Voss (Hardanger/Voss). No skal alle kommunane eg har lagt ut vere komplette.Eg skal få laga til fil med Strand og tilhøyrande kommunar i Rogaland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei siste dagane har eg lagt ut desse filene:Oppland: Alle kommunar i Nord-Gudbrandsdal, Sør-Gudbrandsdal og TotenHedmark: Komplettert filene for Nord-Østerdal og Sør-Østerdal ny fil med alle kommunane i Hedemarken (fogderi)Rogaland (Ryfylke): kommunane Strand, Forsand og ÅrdalSjå http://slekt.bergset.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne  Bjørlo Fiskå

Hei Tusen takk for ei kjempejobb du gjør, og for Ryfylke kommunane, Strand og Forsand og Årdal. Fra 1965 hører Årdal og Fister til Hjelmeland kommune. Hilsen Anne som har endel aner fra Eid og Stryn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Helge Hålåsæter

Jeg er som vanlig litt treg i nøtta, så det stoppet opp. Fikk fram ei linje med navnet Nord-Gudbrandsdal. Prøvde å trykke på den aktuelle kommunen derunder. Har jeg ikke rett versjon: Open Office 3.2 (Windows7)?, eller det er sikkert jeg som knotter feil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du har fått lasta ned og opna fila skal kommunane ligge som arkfaner nederst i programvindauget.Viss du ikkje fekk lasta ned fila er det muleg du har klikka på 'kommunar'. Lista som då kjem fram er kun til informasjon om kva kommunar som er med i fila. For å laste ned sjølve fila på du klikke på linken 'ODS' til høgre på den aktuelle tabellrada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Nei, jeg må ha det med teskje. Når jeg klikker på ODS til høyre for Nord-Gudbrandsdal, kommer det blank skjerm. I adressefeltet er det da noe med dropbox.com (Det er ikke arkfaner nederst).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er usikker på kvifor dette skjer hos deg. Viss du får opp den gule IE-linja som seier at det kan vere sikkerheitsrisiko å laste ned fila så må du klikke på den og godkjenne fila og evt. klikke på linken ein gong til. (Sikkerheitsmeldinga kjem pga at statistikkløysinga Google Analytics lagar ei lita forseinking for å få registrert nedlastinga som skjer via fillagringstenesta Dropbox).Utover dette kan det muligens vere Javascript-innstillingane dine som er unormale, eller at filtypen ODS ikkje er registrert på rett måte i IE.Fungerar det å høgreklikke på linken og velje 'Lagre mål som' ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

For å ta det siste først: Da kommer: Ingen elementer stemmer med søket. At ikke Java eller IE8 ikke skulle være standard, tviler jeg på. Jeg har kjørt i ett år, og mine XP-filer leses og skrives uten problem. Jeg har ikke endret noen innstillinger, så de er default. Leste isted i en nabotråd 83460 innl. 9 noe om at WINDOWS7 ikke godtar noen eldre filversjoner. (Noen gul linje har jeg ikke sett, og som nevnt skrives oversiktssiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er direktelink til ODS-fila for Nord-Gudbrandsdal: LenkeDersom du får same problemet med den linken veit eg ikkje om eg har så mange fleire gode tips. Eg forstår deg slik at du får opna andre OpenOffice-filer også frå weblinkar. Og viss du ikkje har sett noko til den gule sikkerheitslinja så har du vel heller ikkje avvist filnedlastinga frå doment.Eit alternativ kan vere at eg sender deg fila på epost, men det er sjølsagt ikkje ideelt viss du ynskjer å laste ned fleire av filene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Hei, fikk fram opplysninger som jeg gjenkjente. Men hvordan så søke ? Det hele skyldtes vel at jeg ikke er vant til å vente. Etter ei stund beveget ei grønn tellelinje seg over skjermen nederst, og da skjønte jeg at noe var i gjære. Og ved å undersøke, fant jeg at prosessoren her var gammeldags 32-bits, så det hadde ikke noe med det å gjøre heller (mot 64b). Mange takk for assistanse ! Men så var det igjen søkefelt, da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.