Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#82923] Elfrida Mathisen folketelling 1910

Recommended Posts

Gjest Inger-Marie Næsset

Lurer veldig på om noen kan hjelpe meg med å forstå om min farmor var gift i 1910?Elfrida ble funnet i Aurland/Vangen nr. 017 Adolf Hallingstad som var/ble hennes mann står som nr. 014.Lurer også på hva b-en står for?Dersom noen kan hjelpe meg blir jeg meget glad.Mch. Inger-Marie

Gjest Karin Moen

1910 legger en lenke, hun står som gift også Adolf begge er midlertidig bosatt her, b-skal stå for familiestilling ? sedvalig bosted er Kristiania, hvis du klikker på lenken 017 kommer informasjonen om henne opp øverst, men det visste du kanskje? Lenke

Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen hjertelig takk for hjelpen.Har lett i mange, mange år for å finne Elfrida og Adolphs vielse.Dette var kjemefint. Vet nå at jeg kan lete i kirkebøker før 1910.Dersom det finnes noen som kan gjøre et oppslag i bygdebok for Aurland/Vangen for meg, for å se om de finnes der.Mvh. Inger-Marie

Gjest Inger-Marie Næsset

Dette var et meget godt tips. Har et bilde fra USA som viser to menn (bildet er sendt til Hallingstad-familien.Skal ta for meg bildet litt senere for å se om det finnes noen dato. Vet også at Adolf fotograferte den danske kongefamilien.Mvh. Inger-Marie

Gjest Ann-Mary Engum
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.