Gå til innhold
Arkivverket

[#83046] Alfred Andersen og Ingeborg Josefine Knudsen Oslo

Gjest hilde roos
 Del

Recommended Posts

Gjest hilde roos

Hei igjen Har funnet Georg Jacob Andersen f 13/12 1894 død 21/10 1984 begravd 21/10 1984 på Vestre gravlund Fagerborg.Har vært litt i tvil om det er han men fødseldatoen stemmer.Han er gravlagt sammen med Thea Borghild Andersen f7/9 1897 død 14/7 1992 og Magnar Borgen Andersen f 5/11 1933 død 30/6 2004.Vet Aud om dette kan stemme at det er rette personer?Mvh Hilde Roos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unn Helgesen Linde

HildeDet kunne vært greit nå med en oversikt over hva vi har til sammen om Ole Jacob og Selma sine barn og andre etterkommere. Har en følelse av at vi driver med en del av den samme letingen noe som er greit nok, men for meg begynner det å bli litt uoversiktelig med flere temaer og spredt informasjon 'her og der'Kan vi hjelpe hverandre med en oversikt?Unn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hilde roos

Hei Unn.Det er kanskje like greit det ellers blir det mye surr.Jeg har den innformasjonen om Kristian Andersen og hans familie og de to guttene ellers har jeg ikke funnet noen flere barn.Har forøvrig funnet Erling Andersen f 30/11 1914,han døde 22/2 1976 begravd 26/2 1976 på Vestre Porsgrunn.Kan kansje begynne med eldstemann og gå oppover?Mvh Hilde Roos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Solveig Hovind

Hei begge to Så flinke dere er.Kan være enig i en liten oppsummering. Når det gjelder Georg så stemmer det at han var gift med Thea. En sønn husker jeg ikke men det er sikkert riktig. Georg var politi av yrke, han var bryter og en habil buktaler mvh Aud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unn Helgesen Linde

Da kan jeg prøve meg på en oppsummering av det vi har.Lager et nytt tema. Alernativt kan vi utveksle via epost. Jeg kan nås på amalie194@hotmail.comStarter med Ole Jacob og Selma, og går nedover Etterpå kan vi gå bakerover fra Ole Jacob i alle fall, der har jeg noe men en god del gjenstårUnn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hilde roos

Hei begge to.Beklager at jeg ikke har svart før men selfølgelig ble internet borte her og det er jo ergelig men det er sånn her noen ganger,så hvis jeg ikke svarer så er det som regel er årsaken.God ide med å lage et nytt tema.Mvh Hilde Roos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.