Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#83168] Søker etterslekt.

Recommended Posts

Gjest Finn Sollien

Ments Adolf Andersen f. Nymoen under Jerpset i Eidskog 15. apr. 1877. Giftet seg i Tovdal kirke 22. des. 1905 m. Anne Marie Hansdatter f. 26. okt. 1883 i Tvedestrand. Paret bodde på Fjærklev i Holt da deres barn som er kjent ble født: Betzy 25. sept. 1906, Arne 1. juni 1908 og Harriet 30. okt. 1910. Mulig at det er denne Harriet som døde 9. sept. 2004 i Arendal, da gift Jørgensen. Er det noen som kjenner til nålende etterslekt. Kontakt meg på (fisollie()online.no)Mvh. Finn Sollien.

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/168503-83168-s%C3%B8ker-etterslekt/
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Jeg har bestilt mikrofilm av Agderposten tidligere, bl a. før å søke i den etter dødsfall annonsen til Karelius Andersen: Karelius var onkel til Betzy og bodde i Vennesla. Har søkt på Gravminner etter foreldra til Betzy, uten å finne noe. Betzys far Ments Adolf Andersen var onkel til min kones mor. Mvh. Finn Sollien.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.