Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#83179] Feil på utsendelse av aktiverings E-post for bruker registrering på nye sider.

Recommended Posts

Gjest Else B. Rustad

Jeg forsøkte registrering etter at Anne-Lise hadde gitt meg orientering om hvordan det skulle gjøres. (Like etter at jeg la inn innlegg 24).Ingen e-post er ankommet til nå. Så fant jeg ut at jeg skulle gjøre et nytt registreringsforsøk, men DET gikk ikke. Da kom meldingen opp at e-postadressen allerede var i bruk!Så det ser ikke ut til at jeg kommer til å benytte debattforaene i den nye versjonen ;-))

Gjest Anne-Lise Hansen

Da var det vel ikke helt i orden likevel, da. Det var jo det denne tråden startet med - at det var feil på utsendelse av disse aktiveringsepostene. (1)Vi får satse på at det er i orden innen Brukerforumet mm. forsvinner i sin nåværende form, Else B. :-)Så får vi krysse fingrene og sende alle gode tanker til de som gir oss dette flotte forumet.

Gjest Bent Vangli

Det synes som at E-postene for noen blir stoppet i spam filtre eller tilsvarende hos tjenesteleverandørene for noen brukere. Spesielt synes dette å berøre brukere av online.no, mens andre får e-posten i løpet av få sekunder.Vi forsøker nå å rute e-postene ut andre veier slik at vi kanskje kan omgå dette problemet.Mvh Bent

Gjest Else B. Rustad

Og her rant det inn med e-poster med 'Velkommen' fra DA - hele 3 stk. ;.)) Ingen av lenkene var klikkbare, men jeg kopierte og limte inn i adressefeltet.Nå er jeg registrert, og dagen og fremtiden er reddet:-))Mvh Else B.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.