Gå til innhold
Arkivverket

[#83179] Feil på utsendelse av aktiverings E-post for bruker registrering på nye sider.

Gjest Bent Vangli
 Del

Recommended Posts

Gjest Else B. Rustad

Jeg forsøkte registrering etter at Anne-Lise hadde gitt meg orientering om hvordan det skulle gjøres. (Like etter at jeg la inn innlegg 24).Ingen e-post er ankommet til nå. Så fant jeg ut at jeg skulle gjøre et nytt registreringsforsøk, men DET gikk ikke. Da kom meldingen opp at e-postadressen allerede var i bruk!Så det ser ikke ut til at jeg kommer til å benytte debattforaene i den nye versjonen ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Da var det vel ikke helt i orden likevel, da. Det var jo det denne tråden startet med - at det var feil på utsendelse av disse aktiveringsepostene. (1)Vi får satse på at det er i orden innen Brukerforumet mm. forsvinner i sin nåværende form, Else B. :-)Så får vi krysse fingrene og sende alle gode tanker til de som gir oss dette flotte forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bent Vangli

Det synes som at E-postene for noen blir stoppet i spam filtre eller tilsvarende hos tjenesteleverandørene for noen brukere. Spesielt synes dette å berøre brukere av online.no, mens andre får e-posten i løpet av få sekunder.Vi forsøker nå å rute e-postene ut andre veier slik at vi kanskje kan omgå dette problemet.Mvh Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Og her rant det inn med e-poster med 'Velkommen' fra DA - hele 3 stk. ;.)) Ingen av lenkene var klikkbare, men jeg kopierte og limte inn i adressefeltet.Nå er jeg registrert, og dagen og fremtiden er reddet:-))Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.