Gå til innhold
Arkivverket

[#83183] Ei real julenøtt - i Stavanger? i Skoger? I Skien? på Stord?

Gjest Jon Torp
 Del

Recommended Posts

Gjest Jonny Mydland

Hei igjen, Jon! Vet ikke om du så det, men det var faktisk rett mann jeg fant i innlegg 5 :-) Men den mannen ser jo ut som han hadde noe å skjule med den navneforvirringen... Jeg kan vanskelig se ut fra de navnene som har kommet frem til nå at dette er reisende. Der er en god del reisende som har giftet seg med buroar, vet du :-) Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Og i Bjerkreimsboka står det selvsagt ingenting, siden han jo bodde i Bjerkreim, han Alf Andreas. Men mulig det står om han i bind 2 av Lund-boka; den har ikke jeg dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for god hjelp! Jeg tror ikke lenger at Otto Andreas var av reisende slekt.Om non av dere har mulighet til å sende meg data på de 5 andre barna til Alf Andreas, så ville det vært flott. Skjønner at det ikke kan legges ut her.mitt fornavn punktum mitt etternavn alfakrøll hotmail punktum comTusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.