Gjest Helge Hålåsæter Skrevet Desember 15, 2010 Del Skrevet Desember 15, 2010 For litt siden fikk jeg følgenede melding fra GENI : X is your second cousin once removed's husband's first cousin wife. Som et lite forsøk for et par år siden registrerte jeg mindre enn 100 personer. Nå kan jeg knapt nok følge med i svingene. Men det går an å melde seg av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Charlotte Hagen Skrevet Desember 15, 2010 Del Skrevet Desember 15, 2010 Jeg får beskjed om at min 3-menning er : 'your first cousin once removed's husband's 6th cousin once removed'. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Otto Jørgensen Skrevet Desember 15, 2010 Del Skrevet Desember 15, 2010 Kan Lenke hjelpe litt i slektskapsforholdene mange amerikanske relasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Helge Hålåsæter Skrevet Desember 15, 2010 Del Skrevet Desember 15, 2010 Å, det er ikke ordene first removed, first og second cousins det gjelder. Vet da det etter flere tiårs korrespondanse med slekter fra USA. Det er bare antall ledd som ryster meg. Det er bare til skrekk og advarsel sett fra mitt synspunkt. Det kan jo for noen være bra å få slektningers, slektningers slektninger ? (I går fikk jeg forespørsel om eventuelt være med å slå sammen to store tre - ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kenneth Jahren Mathisen Skrevet Desember 15, 2010 Del Skrevet Desember 15, 2010 Jeg har ikke fått noen forespørsler. Kan ha noe med at jeg bare har lagt inn rundt 70 personer å gjøre. Holder igjen til de finner en løsning for gedcom- import. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Helge Hålåsæter Skrevet Desember 15, 2010 Del Skrevet Desember 15, 2010 Det må i første omgang være slektninger som er medlemmer på Geni. Noe ut over det vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts