Gå til innhold
Arkivverket

[#83254] Digitalarkivet takker

Gjest Yngve Nedrebø
 Del

Recommended Posts

Gjest Signe Marie Solheim

GRATULERER! Vil også takke for all god hjelp jeg har fått her i årenes løp! Det er mange gode hjelpere her! Men i tillegg til de to som har fått premie nå - Yngve Nedrebø: TAKK for alltid raske svar, helt utrolig :) Mvh Signe Marie Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

All ære og gratulasjoner både til nevnte og unevnte bidragsytere og hjelpere her på forumet.Ikke til forkleinelse av noen, så er likevel Lars Ove Wangensteen min største hjelper når det gjelder slektsforskning. I dag er mange av de bøkene en måtte vente i månedsvis på å få låne fra ett eller annet bibliotek tilgjengelig med et par klikk på wangensteen. net, noe som har spart meg for utrolig mye frustrasjon de par siste årene.Vi skal heller ikke glemme staben i Digitalarkivet når det gjelder å gjøre vanskelig tilgjengelig litteratur enkelt tilgjengelig her på forumet. Digitaliseringen av den trykte matrikkelen for hele landet fra 1647 er et veldig godt eksempel i så måte.God jul og takk til alle både nevnte og unevnte hjelpere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.