Gå til innhold
Arkivverket

[#83306] God jul til dere alle

Gjest elisabeth ivem bergman
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Frydenlund Rostad

Hiver meg på og ønsker alle i forumet en Gledelig Jul og et riktig Godt nytt år. En spesiell takk til alle som har vært fantastiske hjelpere for mange :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Langås

God jul og godt nyttår til alle på forumet. En stor takk til Digitalarkivet og alle 'gjestene' på Digitalpensjonatet for alt som har blitt gjort tilgjengelig i løpet av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Østhus.

Hei !Med ønsker om ei God Jul og et Godt Nyttår til dere alle som er brukere av forumet.Her i Trøndelag er det ' svinkaldt ' men fint likevel.Mvh. Magne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger  Forsmo

Jeg ønsker alle og enhver en riktig God Jul, og en hjertelig takk til alle som har bidratt til å hjelpe!Med beste hilsen fraBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle Magne Martinussen

God Jul til Dere alle her og til Dere som hjalp meg med tråd 80083 og til dere som ellers er her GOD JUL Hilsen Jarle Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

En RIKTIG GOD JUL til dere alle her i forumet, det er fantastisk og väre en del av dette her, og jeg ser virkelig fram til neste år med spenning.Hilsen fra Göteborg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.