Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#83341] Familien Wold på Askøen i 1910.

Recommended Posts

Gjest Bjørn Angeland

Iverrikke Wold er født i hammerfest i 1883, men jeg kan ikke finne dåpen hennes. Her er hun i FT 1810 i Askøen. Lenke Jeg kan heller ikke finne henne i FT 1900. Videre kan jeg heller ikke finne dåpen til barna Adelaide og Reidar som er født på Askøen. Noen som kan bidra her?

Gjest Ann-Mary Engum

Søsken: Johan Alexander,1870: [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=13&filnamn=2001daap&gardpostnr=4947&merk=4947#ovre>LenkeOlaf Rikard,1872: LenkeAxel,1873: LenkeAlant Marius,1876: Lenke Bernhard Ragnvald,1880: LenkeAlant er i Bergen i 1900: LenkeOg kanskje broren Bernhard som er i Bergen også?

Gjest Bjørn Angeland

Hei Ann-Mary. Her har du gjort en glimrende jobb. Det var da fælt så mange navn denne jenta hadde. Da er det kanskje nærliggende å tro at Rikka og Martin giftet seg i Bergen og at barna som er født på Askøy også er døpt der. Takk for hjelpen.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.