Gå til innhold
Arkivverket

[#83559] Rasmus Gunderson frå Horstad i Førde, fødd 1837? - manglar i kyrkjeboki?

Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Her dukkar Eivind også frem fra gjemselen. I 1910 bur han då i Florø. Her er oppgitt ein son til, Andreas f. 1907. Eivind er oppgitt som fiskar. [url="http://da.digitalarkivet.no/ft/person/pf01036709000182/>LenkeKirkeboka viser at Andreas er fødd den 070208 (nr. 9) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Florø i Kinn, Ministerialbok nr. C 2 (1895-1916), Fødte og døpte 1908, side 31. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Rasmus Johan Gundersen f. 190609 (son av Eivind) er truleg den same som Rasmus Gundersen f. 190609, død 1990 i Florø. I same grav finn eg Signe Olivia Gundersen, f. 060907, død 1999.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Egil og Carsten for mange nye spennande innlegg om huslyden Gundersen, og ogso for e-posten til Egil!! Her er det mange fine opplysningar, og eg har no oppdatert manuskriptet mitt med det meste! Men før eg legg inn ein oppdatert versjon i Brukarforum vil eg freista få tak i nokre fleire detaljar i Arkivforum...Eg ser forresten at Henrik Lauritz Nyttingnes døydde i Bergen 28.7.1945.Elles treng eg nok direkte kontakt med etterkomarar for å fullføra denne biografien, so e-posten frå Egil var særleg spennande!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Espeland

Jeg er oldebarn til skomaker Rasmus Gundersen i Florø, f. 1837 i Naustdal. Jeg har også hatt problem med å finne data om han og hans foreldre/søsken. I Histrielagets Årbok for 2006 fant jeg mange opplysninger om familien. Her er oppført husholdninger i Florø i 1860. Dette er skrevet av Anders J. Moen i Florø. Jeg kjenner ikke kildene hans. Jeg kjenner relativt godt til familien hans etter at han flyttet til Florø. Han var gift to ganger. Carl Gundersen som var min bestefar, var også skomaker, men senere postbud i Florø. Han døde i en tragisk ulykke der han syklet utfor veien på Krokane i Florø i 1947. Den yngste av hans barn, Hjørdis Høvik, er den eneste av barna hans som lever i dag.mvh Rolf Espeland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.