Gå til innhold
Arkivverket

[#83590] Gode tips for lesing av Brukarforumet?

Gjest Odd Iversen
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Iversen

Jeg leser Brukarforumet titt og ofte. Noen ganger hver dag, andre ganger kanskje en gang i uken. Men for å holde styr på hva jeg har lest før og ikke, noterer jeg alltid dato og klokkeslett på når jeg er inne. Da vet jeg neste gang hvor langt tilbake i tid jeg må gå for å få med meg innlegg som jeg ikke har lest tidligere.Av og til så slår det meg hvor håpløst gammeldags dette opplegget mitt er.Kanskje det finnes bedre måter å holde styr på dette?mvh Odd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarl V. Erichsen

Du er jo inne på noe.Jeg leser selv så ofte at jeg husker, men da snakker vi om i kategori kortidsshukommelse inntil 10-15 timer av gangen. Det snakkes vel her om et nytt debattsystem, så kanskje det dukker opp noe som blir nyttig for deg og oss?Ellers kunne du jo skrive en hilsen til deg selv i denne tråden hver gang du er inne, så slipper du papir og blyant....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.