Gjest Erik Halvorsen Skrevet Januar 4, 2011 Del Skrevet Januar 4, 2011 https://www.familysearch.org/s/recordDetails/show?uri=Lenke I hvilken kirkebok finner jeg Isaack Tobias, født 21. mars og døpt 26. aug 1834 i Mandal?Trodde Mandal var ført i bøkene for Halse, men jeg har ikke klart å finne ham. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Halvorsen Skrevet Januar 4, 2011 Del Skrevet Januar 4, 2011 Lenka fra familysearch fungerte visst ikke.Foreldrene skal være Daniel Peter Christian Isacksen og Cicilia Marie Watne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anne-Lise Hansen Skrevet Januar 4, 2011 Del Skrevet Januar 4, 2011 Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ann-Mary Engum Skrevet Januar 4, 2011 Del Skrevet Januar 4, 2011 Isach Tobias(nr 6) Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anne-Lise Hansen Skrevet Januar 4, 2011 Del Skrevet Januar 4, 2011 I denne kirkeboken ser det ut som det mangler et ark. Se på nummereringen av dåpsbarna - nederst på s. 22 er siste dåp nummer 32 og på neste ark begynner nummereringen på 37.Om dåpene har forgått i en annen kirke, kan det også være at det er tatt hensyn til dette i nummereringen, og at de manglende dåpene 32-36 er å finne i en annen kirkebok. Så var det hvilken det kunne være, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anne-Lise Hansen Skrevet Januar 4, 2011 Del Skrevet Januar 4, 2011 Se der fant Ann-Mary ham, jo. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Halvorsen Skrevet Januar 5, 2011 Del Skrevet Januar 5, 2011 Takk for den! Merkelig jeg ikke fant ham selv, så mye som jeg har lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts