Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#83743] Markøren hopper tilbake

Recommended Posts

Gjest Johan Arthur Hansen

Jeg har av og til problemer ved skriving både i mail, Word og i slektsprogrammet og det som skjer er at markøren hopper tilbake slik at jeg skriver inn i noe som jeg allerede har skrevet. Noen gode råd for å bøte på dette hadde vært bra. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/169078-83743-mark%C3%B8ren-hopper-tilbake/
Del på andre sider

Gjest Erling Hoel

Hei!Fant ved en tilfeldighet beslektet problemstilling på DIS Danmarks forum:AdministratorBeskeder: 117 Personlig besked (Offline) Tekst, der hopper i forum « Dato: Fredag 08 10 2010, 21:23 » Svar med citatCitat Hej i forum Nogle har beskrevet, at de oplever at teksten 'hopper', når de skriver meget lange indlæg i forum.Når du står på siden med fejlen skal du vælge: Side, Kompatibilitetsvisning i din browser. Så er problemet løst en gang for alle. (se vedlagte fil)Fejlen er konstateret i browseren Internet Explorer 8. Ved brug af andre browsere, f.eks. Firefox er fejlen der ikke.* kompatibilitetsvisning.jpg (89.77 KB, 800x370 - læst 65 gange.) Anmeld til moderator Logget Venlig hilsen Mette Fløjborg webmaster@dis-danmark.dk Leif Bærtelsen MedlemBeskeder: 34 E-mail Personlig besked (Offline) Sv: Tekst, der hopper i forum « Svar #1 Dato: Lørdag 09 10 2010, 11:52 » Svar med citatCitat ... og så kan kompatibilitetsvisning iøvrigt også slås til eller fra ved at benytte knappen umiddelbart til højre for adressefeltet i browseren Cool Erling

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.