Gjest Thorbjørn Granlund Skrevet Januar 8, 2011 Del Skrevet Januar 8, 2011 Hei. Jeg har funnet navnet på en såkalt klarsynt eller synsk person ved navn Henry Glittenberg. Det ble opplyst at han var født i 1917 og døde i 2002, men det har ikke lykkes meg å finne ut hvor han var fra, eller hvor han bodde i Norge. Er det noen som kan si noe mere om det ? Thorbjørn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Helge Hålåsæter Skrevet Januar 8, 2011 Del Skrevet Januar 8, 2011 Britt Andreassen skrev bok om han i 1984 på Grøndahl. Er å få for 140 på www.bokmarkedet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bengt E. Vesthagen Skrevet Januar 8, 2011 Del Skrevet Januar 8, 2011 Her er en nekrolog fra Aftenposten 28. oktober 2002. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Berit Knudsen Skrevet Januar 8, 2011 Del Skrevet Januar 8, 2011 Hvordan han kom seg til England i 1941, nesten nederst på siden: M/B Svanen (H 16 M) Lenke henry glittenberg&cd=20&hl=no&ct=clnk&gl=no&client=firefox-a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marie Skålnes Skrevet Januar 8, 2011 Del Skrevet Januar 8, 2011 Eg neiner han er frå Bømlo, men finn han ikkje døypt her i 1917. Han kan kanskje vera barnebarn av emissær Hans Glittenberg:LenkeBømlo er den kommune med flest personar som heiter Glittenberg, ser eg i telefonkatalogen. Men eg kjenner ingen av dei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marie Skålnes Skrevet Januar 8, 2011 Del Skrevet Januar 8, 2011 Det står i nekrologen at han vaks opp i Førde i Sveio. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thorbjørn Granlund Skrevet Januar 8, 2011 Del Skrevet Januar 8, 2011 Hei. Takkfor hjelpen alle sammen. Thorbjørn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts