Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#83839] Arne Larsen Fåberg f.1800

Recommended Posts

Gjest Liv Espeland

Er på jakt etter Arne Larsen Fåberg (smerud)født 13,5,1800 om han er den samme som jeg finner i Bergen 1865 som Arne Larsen født Faaberg, Som fattiglem og har 3 unger. Skal være gift med Johanne Nielsdatter finner ikke når de gifter seg.Barne er Lauritz olai 1832. Jørgine ch. 1834. Nicolaus theodor 1838. Barna har jeg funnet født i Bergen. Kan noen hjelpe med med giftemålet og om det er samme person. MVH Liv

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/169173-83839-arne-larsen-f%C3%A5berg-f1800/
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Liv Espeland

jeg takker alle som har hjulpet til å finne mer om Arne Larsen Jordanger. Er fortsatt usikker hvem av disse to som er kommet frem. Den Arne som giftet seg i 1830 er ifølge kirkeboken 29 1/2 år den alder stemmer med Arne som er fodt 1800 i Fåberg, derfor tror jeg det er han. Den andre heter Andreas Larsen Jordanger om han er i bildet er usikker på . Lurer på om noen vet hvor navnet Jordanger kommer fra.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.