Gå til innhold
Arkivverket

[#83874] Jens Peder Christian Jeppesen f. 13 Mars 1884 Bjernede,Sjælland

Gjest Thomas Jeppesen
 Del

Recommended Posts

Gjest Thomas Jeppesen

Min oldefar Jens Peder Christian Jeppesen ble født 13 Mars 1884 i Bjernede ( Ligger i Sorø som igjen ligger på Sjælland i Danmark ) Under hans fødsel i kirkeboken står det at hans far heter Søren Jacobsen, og at han befinner seg i Amerika. Jeg har kontroll på morens slekt bakover, og andre barn hun har med andre menn. Jeg har også oversikt over hvordan det gikk med Jens Peder senere i livet. Men siden jeg slekter til Jens Peder er det hans far jeg ønsker å finne.Jeg hadde håpet det hadde vært mulig å finne en farskapssak i Sorø Amts journal av 1884, og/eller mer informasjon i Jens Peders dåpsattest.Har også postet under hjelp til oppslag hos DIS-Danmark uten foreløpig respons.Arkivet på Sjælland skulle ha 640,- kr pr påbegynte time noe jeg dessverre ikke har rå til for øyeblikket da jeg studerer.Håper noen vennlige sjeler her har tilgang på disse kildene, eller andre kilder/kontakter som kan hjelpe.Med vennlig hilsenThomas Jeppesen Øvre Eiker thomasjepp@gmail.comNorge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.