Gå til innhold
Arkivverket

[#83984] Marius Johnsen gift 1919-1924 Brandbu.

Gjest marit sørlie
 Del

Recommended Posts

Gjest marit sørlie

Marius f. 3.10.1899, sønn av John Olsen og Petrine Martinsdatter. Han gift 1919-1924 i Brandbu med Gina. De skannede kirkebøkene for Brandbu mangler disse årene. Jeg skulle gjerne visst mer om Gina...hun skal være født 22.12 ????, muligens i Gjøviktraktene. Mvh. Marit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Brennseter

Dette var ikke mye til opplysninger. Men det er vel grunn til å tro at Gina var i nærheten av Marius mht. alder. Har sjekket ft 1910 for Gina født 22.12. mellom 1890 og 1909. Da dukker det bare opp to: 1891 i Giske og 1895 i Ålesund. Disse to er vel nokså uaktuelle. Hun kan selvsagt være født før 1890, men jeg ville ha sjekket ut om datoen er rett eller om Gina er det virkelige døpenavnet hennes.mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marit sørlie

Hei. Må få vedkommende som ønsker opplysninger om å høre etter om noen i familien kan 'rote fram' mer fra hukommelsen. Hun skal visstnok ha vært fra en barnerik familie, mulig 11 søsken.Noen skal også ha nevnt at hun kan være fra omstreiferslekt. Mvh. Marit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marit sørlie

Hei. Gina Gudbrands ser ut til å være en god kandidat. Finner henne ikke gift, og eneste med samme navn er ei som døper en sønn i 1926 (står at hun er født 1906) Må nok besøke museet og lete mer der,-hvis ikke familiemedlemmet til Gina finner mer opplysninger.'Min Gina' fikk sønnen John 30.9.1923. Takk for hjelpa så langt! Mvh. Marit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.