Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#84214] Mer hjelp til å spore emigranter til Amerika, Leonard Nilsen Ulstad til New York

Recommended Posts

Gjest Lars Johannessen

Marriage certificate: Leonard Nilsen og Emma C. Jørgensen ble gift i King, WA 26. februar 1910. Nevner at vitnene var Georg Jørgensen og Myrtle Larsen. Prøver å legge link til dokumentet Lenke

Gjest Rune Thorstensen

Takk igjen for ny fin infor, og takk for marriage certificate. Det er nok henne jeg fant i 1885-tellingen. Jeg prøver å finne dåpen hennes.Vedr. innlegg 26. E-post er avsendt.Mvh. Rune Thorstensen

Gjest Lars Johannessen

Emmas dåp Kildeinformasjon: Oslo fylke, Jacob, Ministerialbok nr. 3 (1880-1895), Fødte og døpte 1882, side 55. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5410&idx_id=5410&idx_listetype=dp&idx_kjonn=&uid=ny&idx_side=-59>Lenke Permanent bildelenke:

Gjest Rune Thorstensen

Hjertelig takk Lars for at du fant dåpen. Jeg var ikke kommet så langt ned på listen over kirker i Oslo.Hun var da bare litt over 14 år da hun reiste over dammen i 1896. Og jeg kan ikke se at hun dro sammen med noen i familien.Mvh. Rune Thorstensen

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.