Gjest Steinar Sletten Skrevet Januar 22, 2011 Del Skrevet Januar 22, 2011 Liker å legge lenker i slektsprogrammet mitt ( Brother's keeper)når jeg finner slekt i kirkebøker osv.her inne. Problemer er at de etter en dag eller to ikke 'virker' lenger og jeg får opp at siden ikke finnes. Noen som har samme problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Harald Søren Storaker Skrevet Januar 22, 2011 Del Skrevet Januar 22, 2011 Dersom du kopierer lenker til skanna kirkebøker direkte fra toppen av nettsida virker bare lenka i 30 minutter. Du må velge Bildeinformasjon: Øverst, og Permanent sidelenke. Da kan du håpe på at lenka er varig (i 100 år?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Steinar Sletten Skrevet Januar 22, 2011 Del Skrevet Januar 22, 2011 Glimrende........takk og takk.. Når det gjelder tellinger og annet her inne går det greit med 'kopimetoden' eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Otto Jørgensen Skrevet Januar 22, 2011 Del Skrevet Januar 22, 2011 Til (1)Hvis en bruker hjelpefilen i BK og bl. ser under ordliste etter 'Permanente side(bilde)-link' vil du finne detajert beskrivelse med eksempler for hvordan dette gjøres på Skanna kilder og for å lime disse inn i BK eller annet sted.Du kan også søke etter disse forklaringene i hjelpefilen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anne-Lise Hansen Skrevet Januar 22, 2011 Del Skrevet Januar 22, 2011 Lenke til folketellinger lages ved å høyreklikke på tallet som står foran navnet i trefflisten. Velg [kopier lenkeadresse] og sett lenken inn i innlegget ditt med [ctrl] og [v]. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Steinar Sletten Skrevet Januar 22, 2011 Del Skrevet Januar 22, 2011 Takker og bukker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts