Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#84342] Kvar vart det av Marie Kvisvik Olsen (1842-19 ) - frå Frei til Bergen?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Marie Andersdotter Kvisvik, fødd på Kvisvik i Frei 26.10.1842, gifte seg i Kristiansund 8.5.1864 (tvilsam dato - sjå første vigsli på denne siden: Lenke) med Christian Olsen (Kinserdal) frå Hafslo i Sogn.Christian og Marie flytte til Bergen der Christian døydde 9.1.1889. I 1891 var Marie Olsen ''vaskekone'' busett på Engen 45 i Bergen, medan ho i 1900 var ''fattigunderstøtta'' busett på Øvre Korskirkeallmenning i Bergen.Dei fekk åtte born i lag; fleire døydde som born, og alle dei andre ser ut til å ha butt i Bergen, unnateke Anna Magdalene Olsen (fødd i Bergen 25.9.1877), som budde i lag med mor si i 1891, men som dereter ''forsvinn''!Men kvar vart det av Marie?? Eg finn ho ikkje avlidi i Bergen 1900-1911; eg finn ho ikkje i FT1910, og etter eg har sjekka alle avlidne Marie Olsen i Bergen 1912-1935, finn eg ho ikkje der heller!Kanskje er det nokon som har betre auge enn eg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.