Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#84434] Varsel om endringer i debattene 1. februar

Recommended Posts

• Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar
Gjest Astrid Ryen

Jeg har registrert meg med e-post-adresse og et passord (skrevet to ganger) som ble godkjent som et godt passord.Men så kommer den store bøygen: Sikkerhetkoden (en tvetydig sådan) som må tolkes og gjengis for å aktivere det hele. Jeg har så langt ikke klart dette! Og gir opp foreløpig.Et utrop i frustrasjon: Hvorfor skal det være så vanskelig!?

Gjest Reidar Oddløkken

En må merke blått og kopiere opp i adressefeltet hele den linja en fikk i e-posten, men hadde trøbbel med første forsøk på registrering da jeg ikke tydet riktig kodebokstavene. Ved andre forsøk var de forståelig.

Gjest Rigmor Waler Iversen

Nei, dette fikser jeg ganske enkelt ikke! Nå har jeg forsøkt det meste, men får bare samme beskjed: Ugyldig sikkerhetstoken.Føler meg ganske så dum akkurat nå. Hvorfor skal det gjøres så vanskelig? Kunne det ikke bare vært en link å trykke på når en har fylt ut det en skal?Mvh og *Smil* fra Rigmor

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.