Gå til innhold
Arkivverket

[#84434] Varsel om endringer i debattene 1. februar

Gjest Anette S. Clausen
 Del

Recommended Posts

• Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar
Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg har endelig klart å registrere meg, men var så surrete i hodet at jeg glemte å notere passordet. Så jeg sendte beskjed om å få instruksjoner på mail. Kanskje kan andre ta lærdom av mine tabber her. Skriv alltid opp passord, og samle alle viktige passord på ett sted f.eks. i en perm. Det har jeg gjort når det gjelder andre viktige passord som har med pc å gjøre, og forstår ikke hvorfor jeg ikke gjorde det denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Til Lars Ove i innlegg 116: Tror det er mange som forstår at Digitalarkivet nå kommer til å bli bedre for oss enn tidligere, men når en sliter med på legge inn brukernavn og passord er det lett å bli frustrert og gi opp der og da. Er heller ikke lett å følge instruksen når en ikke forstår alle ord og begreper som brukes i forklaringer, som sikkert alle andre forstår enkelt(det er iallefall slik jeg har følt det). Ser jo også at andre har slitt med å legge inn brukernavn og passord da. Når Anette skrev at en skulle trykke enterknappen etter kopieringen falt det hele på plass for meg. For mange andre var det sikkert logisk at en skulle trykke på enterknappen etter kopieringen, men jeg måtte få det fortalt. Så det var en kombinasjon av min navnesøster Anne Lise Hansens svar og Anettes var som ble løsningen for meg iallefall. Så takk til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heljar Westlie

Tror jeg har kommet gjennom prosessen uten problemer.Kanskje DA en kort, annonsert, periode kan ha telefonhjelp til å komme gjennom registreringen. Ikke alle som dette er like greit for, og vil være synd hvis personer ikke klarer dette på egenhånd. Det er mange ressurspersoner som sikkert flere enn meg ønsker skal fortsette med sin viten på forumene. Bistå dem med telefonhjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Bonesmo

Til Anne Lise Hansen.Du har min varme anbefaling som instruktør til å skrive begripelige instruksjoner for oss datavankundige. Ref. innlegg 97.Et stressrelatert hjerteinfarkt er blitt avverget.TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Takk for tilbakemelding (122) (123).Da får jeg krysse fingrene for at alt er i orden :o)Mvh og *Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjersti aamodt

Hei E.post adressa godtas ikke, jeg har kopiert den inn, brukt den i mange år.Passordet må innholde hvor mange store bokstaver,, hvor mange tall og må det også være mellomrom?Hilsen Kjersti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.