Terje Alfheim Skrevet Mars 3, 2011 Del Skrevet Mars 3, 2011 Jeg jakter på ett rederi/Linje som gikk på Amerika tidlig på 1900 tallet det står oppført her inne somStjerne.. Nå har jeg vært i kontakt med rederiforbundet og pensjonsfondet for sjømenn men de kan ikke hjelp. Kan dere hjelpe så jeg kan få nøstet opp i dette? Mvh Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kristian - Digitalarkivet Skrevet Mars 3, 2011 Del Skrevet Mars 3, 2011 Stjernelinjen er også kjent som White Star Line, som blant annet bygget Titanic. De samarbeidet så med mindre rederier i skandinavia for tilførsel til de transatlantiske skipene som gikk fra Liverpool, Denne nettsiden har mer informasjon om det: http://www.norwayheritage.com/p_shiplist.asp?co=white Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Alfheim Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Del Skrevet Mars 3, 2011 Ahhh Det var jo veldig fint å få greie på da..Da kan en jo bare leite videre da og finne ut hvilken avbåtene som ankom NY i mai 1911 med oldefar som styrmann.. Takker så mye for hjelpen Mvh Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå