Bjørn Halvorsen Skrevet Mars 4, 2011 Del Skrevet Mars 4, 2011 Jeg ønsker opplysninger om Johanna Karoline Kalvorsen , Født : Mathiassen 14. juni 1880 Hilsen Bjørn Halvorsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve Nedrebø Skrevet Mars 5, 2011 Del Skrevet Mars 5, 2011 Var hun ikke født i 1890? Jeg finner denne vielsen i Johanneskirken: Sigurd Halvorsen maskinist Kristiania 1878 Johanne Karoline Mathiassen Bergen 1880 Mai 23 1908 JK jeg antar at hun er den Johanne Karoline Halvorsen som døde i Bergen 30. mai 1963, født 14. juni 1890, som etterlot seg enkemannen Sigurd Adler Halvorsen og barna Edith Herskedal, Ruth Fjeldstad, Karl J. Halvorsen, mens Sigfred Haljord var død før moren, men hadde etterlatt seg en datter, og Adler Halvorsen var død før moren, og hadde etterlatt seg en sønn og en datter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Halvorsen Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Del Skrevet Mars 7, 2011 Tusen takk for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Halvorsen Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Del Skrevet Juni 18, 2013 Er det mulig å finne mer info om : Adler Halvorsen var død før moren, og hadde etterlatt seg en sønn og en datter. Er interessert å vite mer om datteren og når Adler giftet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå