Magne Jensen Skrevet Mars 7, 2011 Del Skrevet Mars 7, 2011 Trenger hjelp her. Høyre side, de første linjene. Tror fjerde linje er "anders nielsen ibid", femte linje "steffen jonsen". mvh Magne Jensen Fleinvær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magne Jensen Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Del Skrevet Mars 7, 2011 http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-rk20080918640137.jpg og her er lenken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Johannessen Skrevet Mars 7, 2011 Del Skrevet Mars 7, 2011 Jeg tror det står Steffen Persen på sistnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magne Jensen Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Del Skrevet Mars 7, 2011 Hei og takk. Det burde være Jonsen, men det ser vel ut som en P. Hva med linje 2 og 3. I linje to "....... i flenuer (Fleinvær). Linje 3 " Steffen ......?. Forslag? Mvh Magne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Mars 7, 2011 Del Skrevet Mars 7, 2011 Jeg tror det står Steffen Persen på sistnevnte. Enig med Oddbjørn her. På linje 2 leser jeg Jørgenn i fleinuerr. Linje 3 er jeg ikke sikker på. Kan det stå Steffen Arenns., tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå