Gå til innhold
Arkivverket

medlem/ny bruker

Ola Ljødal
 Del

Recommended Posts

Jeg ser at ved mine innlegg står det at jeg er "ny bruker", mens andre deltagere er "aktive medlemmer". Hva er forskjellen? (Jeg har brukt dette forumet siden 2002)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at ved mine innlegg står det at jeg er "ny bruker", mens andre deltagere er "aktive medlemmer". Hva er forskjellen? (Jeg har brukt dette forumet siden 2002)!

Neppe. Dette forumet ble vel opprettet rundt 1. februar 2011. Når du har postlagt et visst antall innlegg vil du rubriseres under kategorien "Aktive medlemmer".

DTH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe. Dette forumet ble vel opprettet rundt 1. februar 2011. Når du har postlagt et visst antall innlegg vil du rubriseres under kategorien "Aktive medlemmer".

DTH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter omlegging av brukerforumet er innlegget ditt registrert som det sjuende. For å bli registrert som aktivt medlenm må antallet være over 20 har jeg sett her i et tidligere innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spissfindig av DTH med sitt "Neppe" å pirke på at jeg skrev at jeg hadde brukt dette forumet siden 2002.

(Eller var det ikke dette "Neppe" siktet til)? Det skulle vel være unødvendig for meg å skrive at jeg hadde brukt "det gamle" forumet siden 2002 etc...

Alle må jo forstå hva jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spissfindig av DTH med sitt "Neppe" å pirke på at jeg skrev at jeg hadde brukt dette forumet siden 2002. (Eller var det ikke dette "Neppe" siktet til)? Det skulle vel være unødvendig for meg å skrive at jeg hadde brukt "det gamle" forumet siden 2002 etc... Alle må jo forstå hva jeg mente.
Uansett er det nesten pinlig med å putte brukerne inn i aktivitetsgrupper samtidig som det oppgis hvor mange innlegg de har hatt, skjønner ikke vitsen med noen av "opplysningene"
Lenke til kommentar
Del på andre sider