Toril Osther Skrevet Mars 22, 2011 Del Skrevet Mars 22, 2011 Når jeg trykker på innboksen, ser jeg at jeg bruker 2% av min postboks (50 meldinger). Hva eller hvor er disse 50 meldingene? I innboksen har jeg 1 samtale med 2 svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken V. Nordberg Skrevet Mars 22, 2011 Del Skrevet Mars 22, 2011 Det er vel snakk om 50 meldinger totalt? Min sier at jeg bruker 4% av min postboks (50 meldinger). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Osther Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Del Skrevet Mars 22, 2011 Man kan altså ha totalt 50 meldinger? Det høres logisk ut at det er svaret. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken V. Nordberg Skrevet Mars 22, 2011 Del Skrevet Mars 22, 2011 Det er ihvertfall slik jeg forstår det. Jeg har hatt ganske mange meldinger i min innboks, men tallet 50 er alltid det samme. Derfor regner jeg med at 50 er det totale antallet meldinger man kan ha lagret i innboksen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts