Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Å velje tema etter geografisk område

Recommended Posts

Eg ser at fleire etterlyser den gamle inndelinga i fylke. Men det trengst då faktisk ikkje med dei funksjonane som allereie ligg her. Oppe i høgre hjørne finn eg feltet "søk" - der står Forum, og vil eg vite om nokon har skrive eit emne frå Hedmark kan eg søkje på det ordet. Dermed får eg opp alle emne som har Hedmark i titel, undertitel eller inne i sjølve teksten - i motsetning til det som var muleg før, der ordet måtte stå i overskrifta, eller at det måtte vere haka av i fylkesboks, noko mange let vere å gjere.

Ein føresetnad er då at spørjaren har brukt ordet, t.d. skrive "Bestefar kom frå Grue i Hedmark". Ein kan dermed finne fleire tema av interesse her i det nye forum enn i det gamle, og om alle skjerpar seg litt på å bruke fylkesnamnet er problemet endå mindre.

Du kan omgå denne begrensningen slik: "sogn og** fjordane"

Jeg mener alle bør legge inn en geografisk avgrensning i tittelen (helst både fylke og sted) der stedet er relevant. Både av hensyn til fremtidige søk og for å lette oversikten for de som ser etter nye innlegg som vedrører "sitt" område.

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.