Jarle Korneliussen Skrevet Mars 29, 2011 Del Skrevet Mars 29, 2011 Hei, Noen som vet hva gården eller stedet "Vaagene" er, eller hva det heter idag? Ser det angitt i kirkebok for kinn for person født i 1865. Et annet sted jeg også lurer på er Ouslandsbotn, vil tro det er Oslandsbotten, men er ikke helt sikker. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Arthur Hansen Skrevet Mars 29, 2011 Del Skrevet Mars 29, 2011 Vågene hører vel til Askvoll i dag. Jeg har slekt fra denne garden som tidligere lå under Kinn prestegjeld. Oslandsbotn ligger også i dag under Askvoll. Mvh. Johan Arthur Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Skrevet Mars 29, 2011 Del Skrevet Mars 29, 2011 Desse gardane høyrde til Bru kommune (sjå matrikkelutkastet 1950) fram til 1964, då dei delane av Bru og Vevring som låg på sørsida av Førdefjorden vart overført til Askvoll. Nordsida vart samanslegen med h.h.v. Flora og Naustdal. Det skal vere laga ei bygdebok for denne delen av Askvoll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Korneliussen Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Del Skrevet Mars 29, 2011 Desse gardane høyrde til Bru kommune (sjå matrikkelutkastet 1950) fram til 1964, då dei delane av Bru og Vevring som låg på sørsida av Førdefjorden vart overført til Askvoll. Nordsida vart samanslegen med h.h.v. Flora og Naustdal. Det skal vere laga ei bygdebok for denne delen av Askvoll. Noen som kjenner til bygdeboken som omhandler disse gårdene (Vaagene og Oslandsbotnen)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Skrevet Mars 29, 2011 Del Skrevet Mars 29, 2011 Eit google-søk på bygdebok og Askvoll gjev mange treff, m.a. heimesida til Askvoll sogenemnd, der det m.a. står følgjande: Svein Åge Knudsen utarbeidde "Folket III", som kom i 1987 og er ei slektssoge for Førdefjordområdet. Boka kan lånast via bibliotek, evt kjøpast for 300 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Moe Skrevet Mars 31, 2011 Del Skrevet Mars 31, 2011 Her er det verdt å nemne at Vaagene òg kan vere Vågane i Bremanger - Bremanger vart skild ut frå Kinnn kommune i 1866. http://www.norgeskart.no/adaptive2/default.aspx?gui=1〈=2&minX=-37302.859375&minY=6888016.53125&maxX=-17437.140625&maxY=6901006.46875&layers=&baselayer=100&visibleOLOverlays=avinetBasemap100002,avinetBasemap2 Kan vel vere greit å sjekke Vågane i Askevoll fyrst dersom dette er i samband med folket i Oslandsbotnen, men verd å ha i tankane om det ikkje er treff der. Mi tipp-oldemor var frå Vågane i Bremager :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Arthur Hansen Skrevet Mars 31, 2011 Del Skrevet Mars 31, 2011 Eit google-søk på bygdebok og Askvoll gjev mange treff, m.a. heimesida til Askvoll sogenemnd, der det m.a. står følgjande: Boka kan lånast via bibliotek, evt kjøpast for 300 kr. Takk for tipset. Boken er bestillt. Det var den eneste jeg manglet ! Mvh. Johan Arthur Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Korneliussen Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Del Skrevet Mars 31, 2011 Fikk lånt Bydebok for Askvoll "Folket III" på bibl. igår. Fant personene jeg så etter der, så da er de fra Askvoll. Men, veldig bra innspill å sjekke i Bremanger @ Håvard !! Takk til alle som har bidradd, setter utrolig stor pris på hjelpen jeg får her på forumet. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå