Gå til innhold
Arkivverket

Vevring Kommune /Naustdal kommune

Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Eg lurer på kvar grensa gjekk mellom tidlegare Vevring kommune og Naustdal kommune før dei var samalsegne til ei kommune ?

Det same gjeld grensa mellom Vevring sokn og Naustdal sokn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for godt forslag Karin :) , men denne vegen har eg gått før og vart igrunnen ikkje så mykje klokare i høve til dei gardane som er opplista i Naustdal Bygdebok. Eg finn ingen ting i bygdeboka heller om dei eksakte grensene eg er ute etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Egil!

Då forstår eg det slik at alle gardane som er opplista i bygdeboka etter Helleneset tilhøyrde "gamle" Naustdal kommune og resten tilhøyrde Vevring eller er det ikkje SÅ enkelt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matrikkelutkastet frå 1950 kan også brukast til å finne ut kva kommune gardane høyrde til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Egil!

Då forstår eg det slik at alle gardane som er opplista i bygdeboka etter Helleneset tilhøyrde "gamle" Naustdal kommune og resten tilhøyrde Vevring eller er det ikkje SÅ enkelt ?

Jau, det ser ut til å stemme.

Ellers så kan det også stå noko om dette i bind III av Naustdal BB. Eg veit ikkje om du har fått tak i denne. (eg har den ikkje sjølv). Dette bindet er ei allmennsoge, som kanskje også omtaler grenseendringar i kommunar og sokn.

mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har lånt (privat) bd I og II - då skal eg høyre om det er mulig å låne bd III også.

Takk for det Egil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.