Kathe Røed Skrevet April 4, 2011 Del Skrevet April 4, 2011 Det er en stripe med ordet advarsler på venstre side under navnet mitt og en del annet som er skrevet der - s.s. aktiv bruker osv. Jeg kan ikke se at det er noen andre av de som svarer meg som har denne stripen - hvorfor har jeg den? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aase R Sæther - Gloppen Skrevet April 4, 2011 Del Skrevet April 4, 2011 Det er en stripe med ordet advarsler på venstre side under navnet mitt og en del annet som er skrevet der - s.s. aktiv bruker osv. Jeg kan ikke se at det er noen andre av de som svarer meg som har denne stripen - hvorfor har jeg den? Mvh Du ser berre di eiga stripe - eg ser mi og ikkje di - og forhåpentlegvis er stripa blank hos deg og. Trur nok du skal vere nokså "flink" for å få noko i stripa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathe Røed Skrevet April 4, 2011 Forfatter Del Skrevet April 4, 2011 Å tusen takk - jeg var litt bekymret jeg. Nå ble jeg lettet - ha en fin ettermiddag og kveld! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts