Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Hvem er Anna Stoltenberg?

Recommended Posts

Hvem er Anna Stoltenberg gift med Ole Petersen Rødder, Bergen. Anna døde i Bergen

Hun er døpt 27.11.1761 i Oslo Domkirke, datter av Ole Pedersen Svindahl og hustru Johanne Isachsdatter. Gift med Ole P. Rødder i Oslo Domkirke 31.10.1780 og død i Bergen 09.01.1802. Anna er min 3xtippoldemor.

Rekker bare såvidt innom, dette er Anna Stoltenberg Svindal, gift med Ole Petersen Rødder i Vor Frelsers Menighet i Christiania 31.10.1780 (viet i huset etter kgl. bev. av 20.10.1780) - ingen hadde vært gift tidligere. (Han hadde en sønn utenom ekteskap med Gunnild Andersdatter Løve i 1774, gutten døde samme år).

Rekker bare såvidt innom, dette er Anna Stoltenberg Svindal, gift med Ole Petersen Rødder i Vor Frelsers Menighet i Christiania 31.10.1780 (viet i huset etter kgl. bev. av 20.10.1780) - ingen hadde vært gift tidligere. (Han hadde en sønn utenom ekteskap med Gunnild Andersdatter Løve i 1774, gutten døde samme år).

Else kom meg i forkjøpet

Hei

Dette har en venn av meg lett etter i lang tid, men ikke funnet noe.Jeg anbefalte Digitalarkivet, og sa at jeg kunne hjelpe han med å legge ut spørsmålet der for der er de GODE HJELPERE :rolleyes: Tusen takk til Else og Geir for hjelpen. Så nå har jeg sendt mail til han, at Anna "er funnet"

mvh

Anne

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.