Heidi68 Skrevet April 10, 2011 Del Skrevet April 10, 2011 http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?urnread_imagesize=gigant&info=ingen&hode=nei&show=28&uid=111179&js=j Er det noen som vet om hun Johanne nr. 15 her lever? Faren var Karsten Kristiansen Hagen og mora var Margit Mikkelhus. Var hun gift og hadde hun barn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet April 10, 2011 Del Skrevet April 10, 2011 Lenken virker ikke. Men det spørs om dette ikke blir for "nytt" .Man skal ikke diskutere nålevende personer her inne.Og denne damen KAN jo være i live enda,siden hun er født i 1929. Mvh Ann-Mary Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi68 Skrevet April 10, 2011 Forfatter Del Skrevet April 10, 2011 Ok.Den er grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Skrevet April 11, 2011 Del Skrevet April 11, 2011 Eg får ingen treff i Disnorge sin gravminnedatabase. På denne sida kan du ved å velje året 2001 søkje på førenamn, dato og år, og då får eg 2 treff på personar som levde i 2001. Når du skal legge ut lenker frå kyrkjebok må du velje "bildeinformasjon" -> "øverst". Då får du opp ei permanent sidelenke, som du kan lime inn her. Den vanlege lenka som står i nettlesaren virkar derimot ikkje andre stader enn på di maskin. Eg trur ikkje det gjer nokon stor skade å legge ut lenka her, sidan dette ikkje på nokon måte vert søkbart på namn. Men ein må unngå/vere svært forsiktig med å nemne namn på levande personar her, slik at ikkje dette kjem opp når folk flest søkjer på Google. Derimot kan dei som måtte vite noko sende deg svar på e-post/privat melding. Og det vert noko heilt anna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi68 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Del Skrevet April 12, 2011 Ja, det er greit. Jeg vet ikke om hun lever heller da.Det er klart at en må være veldig forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Hagen Skrevet Mai 25, 2022 Del Skrevet Mai 25, 2022 Johanne Aanrudhaugen (f. Hagen), født 26.04.1929, døde i 2005 om jeg ikke tar helt feil. Hun var gift med Bjarne Kristian Aanerudhaugen, født 22.09.1928. Om de hadde barn vet jeg ikke. Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven Hjortland Skrevet Mai 25, 2022 Del Skrevet Mai 25, 2022 https://www.nb.no/search?q="Johanne Aanrudhaugen"&mediatype=aviser&fromDate=20050901&toDate=20051231 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå