Anne-Grethe Syvertsen Skrevet April 19, 2011 Del Skrevet April 19, 2011 Savner å kunne søke på gård og bruksnummer i folketelling 1910. Eller er det bare meg som ikke forstår hvordan? :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Flaten Skrevet April 19, 2011 Del Skrevet April 19, 2011 Det går greit med avansert eiendomssøk http://da.digitalarkivet.no/sok/eiendom_avansert/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Grethe Syvertsen Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Del Skrevet Februar 13, 2012 Litt sen takk til Harald. Men det er først nå jeg har forstått at jeg må "abbonere" på emnet for å få beskjed når det er lagt inn svar. :blink: Jeg som har trodd at i dette forum får en jammen lite svar. Nå ser jeg jo at jeg har fått svar på alle mine innlegg. :D Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Februar 13, 2012 Del Skrevet Februar 13, 2012 Hei. Istedenfor å måtte huske å abonnere hver gang du skriver innlegg, kan du huke av for 'Abonnér på alle emner jeg svarer i ' som ligger under 'Varselsinnstillinger' i kontrollpanelet (på brukerprofilen din oppe til høyre). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Grethe Syvertsen Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Del Skrevet Februar 14, 2012 Tusen takk for et godt tips, Anne-Lise :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå