Ola Ljødal Skrevet April 25, 2011 Del Skrevet April 25, 2011 Jeg søker på bosted, f.eks. Mostu i Stange, men får 0 tilslag. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Ljødal Skrevet April 25, 2011 Forfatter Del Skrevet April 25, 2011 Det var vel ingen folketelling i 1090 - så jeg må vel forandre året til 1910! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anfinn Bernaas Skrevet April 25, 2011 Del Skrevet April 25, 2011 Eg får drøssevis av treff på varianter av Mostu i Stange når eg søkjer på Mo* i bustadfeltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eline Johansen Skrevet April 25, 2011 Del Skrevet April 25, 2011 Det kan se ut som om det er registrert under 'Mostue' eller 'Moestue'. Du kan prøve å søke på 'Mo*'. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Ljødal Skrevet April 25, 2011 Forfatter Del Skrevet April 25, 2011 Takk! Det tar tid for noen old boys å finne frem i alt dette nye. Det rare er at det dukket opp Mostuer fra andre steder, bare ikke Stange! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts