Marit Selland Skrevet Mai 7, 2011 Del Skrevet Mai 7, 2011 Hvorfor finner jeg ikke lysninger for 1943? Leter på Østre Aker og noen andre steder i Oslo, men den aktuelle perioden er ikke der. Hva kommer det av? De fleste hopper fra 1942-1945. Mvh Marit Selland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Hunskaar (privat) Skrevet Mai 7, 2011 Del Skrevet Mai 7, 2011 Hvorfor finner jeg ikke lysninger for 1943? Leter på Østre Aker og noen andre steder i Oslo, men den aktuelle perioden er ikke der. Hva kommer det av? De fleste hopper fra 1942-1945. Mvh Marit Selland Det kommer av at over 90 % av presteskapet nedla sine embeter i protest våren 1942. Du kan lese litt her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marit Selland Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Del Skrevet Mai 8, 2011 Takk for svaret. Da kan jeg slutte å lete etter noen som tydeligvis ikke finnes. Mvh Marit Selland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Hunskaar (privat) Skrevet Mai 8, 2011 Del Skrevet Mai 8, 2011 Takk for svaret. Da kan jeg slutte å lete etter noen som tydeligvis ikke finnes. Mvh Marit Selland Mange giftet seg borgerlig, hos sorenskriveren eller byfogden, i disse årene. For Aker sorenskriveri er det lagt ut en del vigselsbøker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marit Selland Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Del Skrevet Mai 8, 2011 Tusen takk for hjelpen! Da skal jeg bla igjennom 1943 i håp om å finne dem der. Mvh Marit Selland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts