Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Syklisten Lance Armstrongs 5- eller 6-menninger i Norge

Recommended Posts

• 9 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Er det ikke nå vi skal ignorere denne personen? :-) Anene hans er uinteressante uansett. Håper etterhvert å få til en oppsummering på Slektshistoriewiki (eller at noen annen tar jobben), selvsagt med anerkjennelse til de som har bidratt i denne (og foregående) tråd.

http://www.genealogi.no/mediawiki/index.php/Liste_over_norskamerikanere

DTH

Du verden - det var da voldsomt!

Hvis det ikke er en trykkfeil her, tror jeg nok du bør gi oss en utdypende forklaring.

Hehe! Jeg mente selvsagt at anene hans er *interessante* uansett (dvs. uansett hans gruslagte ettermæle). Hadde vel ikke satt ham opp på listen hvis jeg anså anene hans som uinteressante. Beklager rotet (tenkte en ting og skrev det motsatte...).

DTH

• 2 måneder senere...

Mal for anetavle savnes på wiki'en, det er helt klart. Forhåpentlig kommer den på plass om ikke lenge.

Malen kan ev. kopieres fra artikkelen Thorbjørn Egners aner. Men jeg bør vel klare å få på plass en særskilt mal som er lett å kopiere også. Det er mange norsk-amerikanere som fortjener en artikkel, så herved er oppfordringen til dugnadsfolket gitt! (Skal nok skrive noen artikler selv også.)

DTH

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.