Gå til innhold
Arkivverket

Syklisten Lance Armstrongs 5- eller 6-menninger i Norge

Grete Singstad
 Del

Recommended Posts

• 9 måneder senere...

Anbefaler å ta en titt i medfølgende bilag i dagens VG hvor det er bred omtale av Lance Armstrongs norske slektninger, og hvor Grete`s engasjement i oppletingen av slektsforbindelsene har vært sentral!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Er det ikke nå vi skal ignorere denne personen? :-) Anene hans er uinteressante uansett. Håper etterhvert å få til en oppsummering på Slektshistoriewiki (eller at noen annen tar jobben), selvsagt med anerkjennelse til de som har bidratt i denne (og foregående) tråd.

http://www.genealogi.no/mediawiki/index.php/Liste_over_norskamerikanere

DTH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anene hans er uinteressante uansett.

Du verden - det var da voldsomt!

Hvis det ikke er en trykkfeil her, tror jeg nok du bør gi oss en utdypende forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden - det var da voldsomt!

Hvis det ikke er en trykkfeil her, tror jeg nok du bør gi oss en utdypende forklaring.

Hehe! Jeg mente selvsagt at anene hans er *interessante* uansett (dvs. uansett hans gruslagte ettermæle). Hadde vel ikke satt ham opp på listen hvis jeg anså anene hans som uinteressante. Beklager rotet (tenkte en ting og skrev det motsatte...).

DTH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper etterhvert å få til en oppsummering på Slektshistoriewiki (eller at noen annen tar jobben),

DTH

Jeg tar utfordringen, Dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar utfordringen, Dag :-)

Så bra! Gleder meg til å se artikkelen. Mal for anetavle er vel ikke på plass ennå, men det vanlige tallsystemet med fotnoter bør vel gå bra enn så lenge.

DTH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Mal for anetavle savnes på wiki'en, det er helt klart. Forhåpentlig kommer den på plass om ikke lenge.

Malen kan ev. kopieres fra artikkelen Thorbjørn Egners aner. Men jeg bør vel klare å få på plass en særskilt mal som er lett å kopiere også. Det er mange norsk-amerikanere som fortjener en artikkel, så herved er oppfordringen til dugnadsfolket gitt! (Skal nok skrive noen artikler selv også.)

DTH

Lenke til kommentar
Del på andre sider