Trond Pedersen - Bærum Skrevet Juni 11, 2011 Del Skrevet Juni 11, 2011 Hei. Finnes det noen oversikt over hva som er ferdig registrert. Jeg leter etter noen i Grue/Brandval område i Hedmark. Mvh Trond Pedersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve Nedrebø Skrevet Juni 11, 2011 Del Skrevet Juni 11, 2011 Folketelling 1875 for Grue prestegjeld er her: http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe? slag=visbase&filnamn=f70423&spraak=n&metanr=2135 Fra Hedmark finnes registrert: Ringsaker, Grue, Trysil, Rendal, Tynset og Alvdal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Pedersen - Bærum Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Del Skrevet Juni 11, 2011 Takk for svar, men linken virker ikke. Får følgende svar:Unhandled Exception: Range check error. Jeg har søkt personene i Grue, men der er de ikke så de er ant i Brandval. Mvh Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank H. Johansen Skrevet Juni 11, 2011 Del Skrevet Juni 11, 2011 Takk for svar, men linken virker ikke. Får følgende svar:Unhandled Exception: Range check error. Jeg har søkt personene i Grue, men der er de ikke så de er ant i Brandval. Mvh Trond Lenken fungerte nok ikke fordi den av en eller annen grunn ble delt over to linjer. Bare litt historikk: Brandval sogn var del av Grue fram til 1863 og var "selvstendig" helt til det ble del av Kongsvinger kommune i 1964. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts