Vidar Elda Skrevet Juni 13, 2011 Del Skrevet Juni 13, 2011 Hallo :rolleyes: Korleis får eg fram bilde av meg sjølv når eg svarar, eller startar eit nytt emne på forumet? La til eit profilbilde av meg sjølv i dag på profilen min, det virkar, men det kjem ikkje fram på svar og innlegg? Ikkje det at eg har bruk for å syne meg fram :rolleyes: , men lell da :) Også vart dette feil, skulle vært på brukarforum :blink: Er det rå å flytte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken V. Nordberg Skrevet Juni 13, 2011 Del Skrevet Juni 13, 2011 Legg merke til at det er to typer bilder på profilen din: 1. Profilbilde, og 2. Avatar Det er avataren som vises i hvert enkelt innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Elda Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Del Skrevet Juni 13, 2011 Og eg som trudde at Avatar var ein teiknefilm :P Takk for attendemeldinga, da skal eg prøve på ein Avatar da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken V. Nordberg Skrevet Juni 13, 2011 Del Skrevet Juni 13, 2011 Det ser ut til at du fikk det til. :) "Avataren" din vises nå ved siden av alle innleggene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå