Johan W. Skrevet Juni 15, 2011 Del Skrevet Juni 15, 2011 Jeg trenger hjelp til å tyde teksten fra Vilhelm Edvard Johannesen II 124a II-124a . Noen som kan hjelpe meg å tyde dette? http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=Fengpres&personpostnr=492&merk=492. Ville satt stor pris på hjelp:) Mvh Johan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Juni 15, 2011 Del Skrevet Juni 15, 2011 11. Novbr. Paa Løsladelsesp. for Vilhelm Edvard Johannessen. Han er konfirmeret i Vestre Akers Kirke i 1873, og han anfører, at han aldrig, selv ikke ved sin Konfirmation, har gaaet til Guds Bord. Har ikke sett etter om innførselen evt. fortsetter på neste side, men da hadde du vel nevnt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan W. Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Del Skrevet Juni 16, 2011 Takk, jeg så ikke engang hvor hans avsnitt begynte så det er fullt mulig det fortsetter på neste side. takk uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå