Gå til innhold
Arkivverket

Professor i Psykriatri (Christian ?) Astrup

haugland
 Del

Recommended Posts

Jeg er ute etter å finne opphavet til Professor Astrup, far til bl a avdøde Inger Astrup Fredriksen. Kan noen hjelpe meg med dette ? Jeg regner med at han ikke er en nulevende person !

Mvh Jan Erling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges læger 1967:

Christian Astrup, avdelingslege, dr.med, Oslo, f.1-10-1921 i Tana, sønn av prost Christian Astrup (1890-1936) og Katharina Sandnes (1896-). Hadde bl.a. en datter Inger Katharina.

Iflg. Gravminner døde han i 1989.

Han blev godkjent spesialist i psykiatri i 1954.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Jeg er ute etter å finne opphavet til Professor Astrup, far til bl a avdøde Inger Astrup Fredriksen. Kan noen hjelpe meg med dette ? Jeg regner med at han ikke er en nulevende person !

Mvh Jan Erling

Hei!

Christian Astrup var min far. Jeg så din forespørsel nå, og det er jo noen år siden - så regner med at du fikk svar på det du lurte på. Er der mulig å spørre i hvilken forbindelse du konfererte om ham? Jeg har familieboken til Astrup-slekten dersom du har flere sp.

Mvh Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen !

Hvis du kan sende meg en mail på:

jeh-manor(krøllalfa)Haugland.st

Så skal jeg forklare hvorfor !

Mvh

Jan-Erling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.