Gå til innhold
Arkivverket

PERSONLIGE MELDINGER

Marianne Solli
 Del

Recommended Posts

Jeg skrev en personlig melding til et medlem og fikk svar. Så sendte jeg en melding mandag kveld, men ser at meldingen ikke er/var kommet frem. Den ligger /lå i hvert fall ikke under personlige meldinger. Så ser jeg at det står 'Blokker' under navnet til medlemmet. Hva betyr egentlig dette, og hvem har satt dette der? Jeg gikk inn der, og der stod noe om at personen var blokkert (???) og kunne ikke delta i samtalen. Hm ...

Jeg sendte imidlertid meldingen på nytt, og nå ligger den under personlige meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa du 'gikk inn der, og der stod noe om at personen var blokkert (???) og kunne ikke delta i samtalen'.

Da var det nok du som blokkerte vedkommende fra å sende PM til deg ved å trykke på valget 'Blokkér'... Jeg tror dette valget kommer opp hver gang en PM kommer til en. Får håpe det er like greit å u-blokkere også, da. :)

(Kanskje det skulle vært de-blokkére?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa du 'gikk inn der, og der stod noe om at personen var blokkert (???) og kunne ikke delta i samtalen'.

Da var det nok du som blokkerte vedkommende fra å sende PM til deg ved å trykke på valget 'Blokkér'... Jeg tror dette valget kommer opp hver gang en PM kommer til en. Får håpe det er like greit å u-blokkere også, da. :)

Jeg gikk inn på 'blokker' etter at jeg hadde sendt meldingen på nytt ... for litt siden ... den samme som jeg hadde prøvd å sende mandag kveld. Etter å ha forvisset meg om at den hadde kommet inn ... etter 2. gangs sending, la jeg merke til 'blokker' og undret meg på hva det var for noe rart. Jeg har aldri lagt merke til denne før og satte det i forbindelse med at min melding ikke hadde kommet inn tidligere. Men da hadde meldingen ... som sagt/skrevet "allerede" kommet inn. Jeg hadde selv fått melding fra vedkommende mandag, som jeg svarte på mandag uten at den kom inn da. Ved siden av vedkommende ser det akkurat slik ut som da jeg første gang la merke til 'blokker'.

Jeg får vente å se hva som skjer. Takk for ditt svar Anne-Lise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider