Gå til innhold
Arkivverket

Andreas Arnesen (1833-1892) - bakarmeister på Sjælland, Danmark - borni hans?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Hei

Jeg anbefaler deg å opprette tråder på www.slaegtogdata.dk

Det er mange dyktige hjelpere der .

En tråd/etterlysning for hver person.

Jeg har selv brukt dette og fått veldig god hjelp.

Dette vet du , men nevner det 

Legg ved det du vet om personen ( kortfattet).

Navn , fødselsdata , siste kjente adresse (legg ved ling f.eks til politiregblade , husk oppslagsnummer til kb og ft)

etc.

Legg ved link til denne tråden.

Mvh

Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Mette for siste innlegg!

Eg har no logga meg inn som ny brukar i DIS-Danmark og vil freista kleggja ut eit par konkrete spørsmål.

Men so har eg òg vore inne på databasen for dei danske kyrkjebøkene.  Eg tenkte eg ville sjå om ikkje eg sjølv kunne leita i kyrkjebøkene eter opplysningar, som til dømes:

* Sjekka dødsstaden i Køge for Karen Sophie "Kamma" Sauerberg, f. Arnesen, 2.12.1940.

Men, når eg freistar opna kyrkjebøkene, får eg melding om å oppgje eit program der desse skal opnast.  Eg har freista med Adobe Reader og får då følgjande feilmelding:

"Adobe Reader could not open 'ViewImage-27.aspx' because it is either not a supported file type or because the file has been damaged (for example, it was sent as an email attachment and wasn't correctly decoded)."

Eg veit eg har hatt tilsvarande vanskar før når eg har vilja lesa danske kyrkebøker...  Eg får det berre ikkje til!

So, no legg eg ut spørsmål hjå DIS-Danmark om nokon kan sjekka denne dødsdatoen for meg i Køge!  Og ogso vil eg freista om einkvan kan sjekka dødsdatoen til mori i Mariager 5.2.1936.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie Fredrikke Arnesen døde i Køge, men Karen Sophie Sauerberg finner jeg ikke på den oppgitte datoen i Køge.

Endret av Sven Hjortland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Mette for nytt innlegg!

Om du visste, Mette, kor mykje eg har kjempa med å få Java installert på min Mac, du ville ikkje tru det.  Eg har freista både med hjelp av banken og med skattevesenet.  Det berre går ikkje!

For ei tid attende oppdaga eg at ein del danske kyrkjebokfilmer ligg på FamilySearch, men det var for skutten av 1700-talet.  So nye bøker har eg ikkje fine der enno...

So eg får berre vona på at einkvan vil syne "barmhjartelegheit" og hjelpa med oppslag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for siste innlegg, som eg ser kom alt medan eg skreiv det føregåande.

Dei same konklusjonane er ogso dukka opp på DIS-Danmark.  Marie Fredrikke Louise Arnesen døydde i Køge på oppgjeven dato, medan Karen Sophie Sauerberg IKKJE døydde der.  So kvar ho kan vera, er eit godt spørsmål.  Kanskje er årstalet feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider